Kongen og jeg (1956) Full Streaming

Download Full Kongen og jeg in High Definition Format. Play Movie Kongen og jeg in HD Format. Watch Full Movie Kongen og jeg in Best Look Video Format. Download Movie Kongen og jeg in Top Video Format. Play Streaming Kongen og jeg in High Quality Video.


You can understand total beskrivelse af Kongen og jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og jeg
  • År for film : 1956
  • Genrer af film : Drama, Musik, Romantik,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1956-06-29
  • Virksomheder af film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, ภาษาไทย,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : HvbZNxZFn-g
  • Oversættelse af film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Aktører film :Deborah Kerr (Anna Leonowens), Rita Moreno (Tuptim), Martin Benson (Kralahome), Rex Thompson (Louis Leonowens), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Terry Saunders (Lady Thiang), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Carlos Rivas (Lun Tha), Alan Mowbray (Sir John Hay)

0049408

Kongen og jeg is the better film produced by Twentieth Century Fox Film Corporation, which has a beskrivelse af filmen er "I midten af 1869'erne ankommer den unge enke, Anna Leonowens til Siam, hvor hun skal lære kongens mange børn om den moderne verden i vesten. I starten kolliderer hendes selvstændige og stædige væsen med kongens egenrådige og gammeldags omgangsform, men som tiden går, lærer de to ikke alene at forstå. men også at respektere hinanden.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

The event you seek to quest for Film efter titel Kongen og jeg, you are on the very best websted. Her kan du view at no cost gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You may also ur an incredible number of nyeste filmtitler gratis ved at registrere being a medlem. You exclusively tager two mins to choose take pleasure in numerous nyeste film without charge

... Online Streaming Kongen og jeg in HD Video 720p ....




Director : Walter Lang, Set Decoration : Paul S. Fox, Assistant Director : Eli Dunn, Art Direction : John DeCuir, Set Decoration : Walter M. Scott, Producer : Charles Brackett, Costume Design : Irene Sharaff, Makeup Artist : Ben Nye, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Musical : Oscar Hammerstein II, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Screenplay : Ernest Lehman, Novel : Margaret Landon, Editor : Robert L. Simpson, Original Music Composer : Richard Rodgers, Hairstylist : Helen Turpin
Sikker, nu du kan se film forbundet med Kongen og jeg 100% længde og find den url til dette film Kongen og jeg in Top Quality.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

Kongen og jeg (1956) Full Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Kongen og jeg (1956) Full Streaming"

Kommentar veröffentlichen